Opplæring

 

1:1 eller opplæring i mindre grupper


Markedsavdelingen anno 2019 opplever, om mulig, mer press enn tidligere. Dagens medielandskap er i stadig utvikling og endring.  Det lanseres hele tiden nye kanaler og måter å annonserer på.  I SMB-markedet ligger ansvaret ofte på 1-2 mennesker som skal fylle alle rollene til en hel markedsavdeling.

 Vi brenner for dine gode resultater. Derfor tilbyr vi opplæring i digitale kanaler for spesialister, ledere og markedsavdelinger. Skaff deg dypere kunnskap om Google-annonsering, annonsering på sosiale medier eller Analytics ved hjelp av 1:1-opplæring med vår fagansvarlig.  Lær deg å prioritere det som utgjør den store forskjellen for ROI når du annonserer i digitale kanaler.

 Brist har mange års erfaring med opplæring av søkespesialister i byråverdenen, markedssjefer og andre med ansvar for digital markedsføring. Vi har et solid opplegg som har vist seg å fungere svært godt når du  skal ”ut på glattisen” og bli god på betalt søk. Kontakt oss gjerne med din forespørsel, eller kun for en uformell prat dersom du bare er litt nysgjerrig.